marți, 15 iunie 2010

Premiu si lepasa

Am primit acest premiu frumos si aceasta leapsa de la Celia, si i multumesc ff mult ca ia facut placerea sa-l inparat si cu mine


Celia ma bucur pentru apreciarile tale si-ti multumesc pentru ca aesti atat de sincera :) 







Si acum Leapsa 

# 1 Ce insemna blogul pentru tine ?

#2 Cat de depentet/a esti de blog ?

#3Cum alegi subiectul?Ce te inspira?

#4Ce-ti place si ce nu-ti place in lumea virtuala a blogurilor ?

#5Cum alegi blogul preferat?


#1 Ce pot sa spun este ca la inceput acest log era doar o sursa din care ma inspiram sa gatesc ceva nou (un caiet de bucate ,mai bine zis ...:))
Cu timpul vazand cat de minuant e am inceput sa -mi dau mai mult inters pana mi-am creat si eu unul in domeniul culinar iar celalta blog e pe baza Biblica ,crestin (despre acesta voii scrie pe blogul careia i aprtine :) si ma bucur ca am avut cate putin timp sa pot sa inparatsesc cu voi gandurile mele ,retetele mele si cele incercate de la late gospodine 
Aicea este spatiul unde sunt eu .Pemtru ca sunt zile cand sunt singura doar cu copii aicea ma mai iau citind si scriind ....... Si invatand lucruri noi :))

#2 Dependenta nu am ajuns sa fiu :), pentru ca sunt si ocupata cu cele ale casei si copilasi mei si sotul meu cand e acasa , dar am o mare placere sa satu sa citesc postari ,sa am plimb peste paginile altora sa ma inspir ,si apoi sa -mi scriu si eu ale mele :)).

#3Ce multe ar fiii :))
Pai in domeniul culinar eu aleg sa fac  o anumita reteta si apoi o fac :) pe cat de buna se poate :)fie de la mine ori preluat ad el aalte fete gospodine :) ....Am inceput sa fac retet noi si foarte gustoase 
Ma inspira forte mult arta gatitului pe langa alte domenii (cum ar mai fi si cea a omuli credincios 

#4 
In primul rand imi palce blogurile cu aspect placut ,bloguri unde imi face palcere sa citesc sa ma inspir sa-mi reamintesc unele lucruri fie de orice fel...sa vad sinceritatea lor 
imi place cand cineva se ganeste sa inparta un premiu sau un gand cu mine si apreciez enorm prietenia fiecaruia si gestul palcut de a lasa comentarii

Acum ce nu-mi place la blog inca  nu stiu ,nu am gasit nici un motiv ....

$5
Eu aleg un blog astfel :
-citesc si uramresc mai mult blogul si daca ma leaga  si-mi palce ce vad il adaug la lisat mea :) 

Acest premiu si lepasa  va merge mai departe pentru

 Bianca ,Just me,Giovana ,Cristina,Elena (bucataria Elenie),
Laura (casuta Laurei),Cristina (arome si culori )
Miha(dulciuri fel de fel)Dana (fleur de sel )
Speranta,o cartita in bucatrie ,furnicut aboscodina,Amgie...
Mirela 
bineiteles ca sut mai muulte dar las loc si pentru alte fete care sa le dea :))





3 comentarii:

  1. Multumesc Anca. Am ridicat si premiul si leapsa.

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc anca,am sa le public curand!:)bafta cu dieta..si eu vreau sa dau jos10 kg:))dar nu am ambitie:))sper sa-mi revin si eu cat de repede la kg inainte de sarcina:)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Anca, multumesc de premiu. Am sa-l ridic maine neaparat (ehh, azi adica...e aproape 1 dimineata)
    Esti o dulce!

    RăspundețiȘtergere

VA MULTUMESC!!!