joi, 5 august 2010

Papanas cu Branza de Vaci











Ce dor mi-se facuse de papanasi cu baranza yamyy dar din pacate am savurat doar cativa :(( asa e cand te tii de salbit ;)) .Mam gandit sa-i fdac cand vine cineva la mine sa nu apuc sa manca prea multi :)) ASA ca preitenele mele cu colpasi lor si ai mei sau bucurat de ei ...

Miau iesit ff deliciosi Mamica mea i facea si mai buni si asa ca ma-am apucat de treaba sa merg pe urmele ei :))


Ingrediente

branza de vaca (ricotta)
4  linguri de gris
1-2 linguri de faina depinde de compozitie si cat de mari sunt oale
2 oua
putina sare

Se serveste cu pezmet indulcit cu zahar astfel :
o cana de pezmet si zahr dupa gust

Pezmentul se va pune in cratita cu putin unt (2 ling)si se va invarti mereu pana se va rumeni usor pe urma se va da deoprate si se puen zahar dupa gustul fiecaruia

Pentru Papanasi

Branza se zdrobeste bine cu o furculita apoi se pune ouale batute usor +grisul +faina +sarea .Se va amesteca usor pana se leaga apoi se va face bilute cat o nuca(eu am rupt cu lingura din copozitie si cat afiert apa am lasat usor sa se desprinda si dupa ce sau fiert l-eam luat afara cu o paleta )Mama le facea bilute  .Se lucreaza cu mana data in faina ...
Se pune apa la fiert si cad a inceput sa fiarba vom lasa  bilutele usor in apa si se lasa sa fiarba pan avor veni la suparfata  apoi se vor lua cu paleta cu gauri si se va pune sa se strecoare mai bine .Se vor da prin pezmet .Se pune intr-un platou
Eu am servit cu un sos de vanilie facut din smantana
reteta este aicea sos de vanile din smantana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

VA MULTUMESC!!!