duminică, 10 octombrie 2010

Salmon with quick holladaise sauce (Somon cu sos rapid de holladaice)









Ingrediente

4 buc.Filet de somon
o lingura d eboia rosie
o lingurita de praf de usturoi
sare si piper
ulei pentru fript

faina si malai dupa preferinta cine doreste sa -l dea

Se condimenteaza si eu l-am dat prin faina si malai apoi se pune ulei la incins si cand e incins se pune pestele (somonul) si se lasa pana se prajeste sa fie rumen bine .Se va lua afara pe un servet ,apoi se va aseza pe o farfurie
Eu i-am dat aspectul de mai sus ca asa mi-a venit :)


Pentru sosul hollandaise

intr-un food procesor se va pune 3 galbenuse de oua
intr-o cratisoara s eva pune 100 gr de unt si se lasa sa se topeasca pan incepe sa faca besicute
Acum peste ouale de mai sus se va turna tot cate putin unt cald si se mixeaza la viteza mare si tot asa pana terminam untul se pune o lingura de zeama de lamaie si piper .Se serveste la peste

se mai serveste cu mujdei ...

pofta buna !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

VA MULTUMESC!!!