joi, 18 februarie 2010

Tort de cirese (chess cake)


















Ingrediente

Blatul din 8 oua ,
7 ling. de zahar
8 ling. de faina
3 ling.de ulei
3 ling de apa
un praf de copt

Se bat albusurile spuma cu zaharul si pe urma se pun galbenusurile pe care le-am amestecat cu uleiul si amestecam usor.Se pune faina +praful de copt ,tot cate o ling. si se amsteca de jos in sus usor si tot asa pana am pus toat faina .Pregatim tava cu foaie de copt si vom turna b;atul in tava .Se da la copt pentru 20 minte al 180-200 c(350-375 f)
Cand e gata se lasa sa se raceasca in tava si pe urma o vom lua si o vom taia in doua

Incepem sa facem crema de cirese astfel:
3 pach.philadelfia chess
4 ling de zahar pudra
16 0z de frisca cool whipe (340 gr)
chirese( pie filling)astea sunt mai cemoase :) si sunt doar in canuri )1l sau 500 gr
Frisca lichida 250 ml si 2 ling de zahar si un praf de amidon se vor bate toate pan va deveni constanta .Cu aceasta vom orana tortul.

3 pachete de philadelfia chess ,cu 4 ling de zahar pudra (sau se mai adauga dupa gust ) se vor mixa bine .Pe urma se adauga 400 gr FRISCA gata batuta de la cogelator (cool whip 16 0z in cazul meu )cate o lingura si se mixeaza la viteza medie pana va deveni o crema pufoasa .
Peste acasta crema vom pune 200 gr de cirse cu sos pe care le-am tocat ff marunt si vom amesteca usor .CU aceasta crema vom umple tortul si o sa si-l inbracam fumos .Deasupra vom pune chiresele cu sosul si pe urma vom orna frumos cu frisca dupa preferinta

3 comentarii:

  1. Anca, ce bunaciune ne-ai facut tu aici?
    Uff, ce pofta mi-ai facut, acum ca sunt si eu la cura...
    Felicitari, harnicuto!

    RăspundețiȘtergere
  2. Uau, ce bine arata... Iar daca si cu cirese, fur eu feliuta din farfurie... Sttt... liniste sa o savurez, cu mare, mare... placere...

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata foarte bine tortuletele tale, si la cel cu piersici am salivat, sa sti ca te vizitez destul de des, doar ca n-am scris nimic ;) O zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere

VA MULTUMESC!!!