luni, 1 martie 2010

Conchiglie With Mussels









Ingrediente


1.25 kg de mussels (scoici negre)putei sa luati jumate preparate (e mai usor de gatit :)
150 ml de vin alb sau marsala wine
o ceapa mare taita marunt 
120 gr de unt
4 catei de usturoi tocati marunt
3ling.de patrunjel taiat marunt
250 ml de frisca lichida 
sare si piper 


pasta shells -Conchiglie


Cum procedam 


Punem scoicIle(mussels) intr-o cratita mai inalta inpreuna cu vinulsi cu ceapa.Acoperiti cu capac si lasati sa fiarba pana cand ele se vor desface cca 2-3 minute.(eu am avut jumate gata preperate si mi-a fost mai usor )
Se ia afara afara scoicile si pastram sosul.
Intr-o cratita se pune untul si usturoiul pentru 1 minut si vom adauga sosul de la scoici peste el .Pe uram vom pune frisca si mailasam sa fiarba pana se va ingrosa putin cca 5-7 minute.Se da deoparte 
Vom pune pasta conchiglie  la fiert pentru 8-10 minte.
Acum luam sosul si punem scoicile in el si mai dam la fiart pentru 2-3 minute.
Vom aseza o farfurie mai mare si vom aseza prima data pastele si pe urme turnam sosul peste ele ,vom pune patrunjelul verde si vom aseza scoicile dupa preferinta ...


pofta buna 

6 comentarii:

  1. super paste! copilasii au papat? a mea nu prea serveste nici un fel de fructe de mare... noua ne plac mult, si de cate ori le pregatesc ei trebuie sa-i fac altceva separat. pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. da ,ne place ff mult seefood in general
    copii nu prea manca(baietelul a gusta cateva) da,lor le fac altceva cand gatesc ceva ca acestea
    thx for the visit dana ..pe curand

    RăspundețiȘtergere
  3. Anca, draga mea, ai facut o mare schimbare se vede deja, bravo, bravo, bravo... parca si numele ai schimbat in The Complete Art Of Cooking... m-ai inebunit; felicitari, acum esti o adevarata chef!!! see you soon cu noi arte culinare! XO

    RăspundețiȘtergere
  4. Nina ,intradevar pentru a gatii iti trebuie ,rabdare ,palcere si pentru aia am considerat ca a -ti place sa gatesti e o ARTA :)...Si una din cartile mele de bucate se numeste chiar asa...
    pe curand..

    RăspundețiȘtergere
  5. Iupii, as minca in fiecare zi scoici, sint innebunita dupa fructele de mare, bune, bune, bune si sanatoase...
    Sa-ti fie de bine noul lock al casutei tale, foarte frumos aranjata, felicitari !
    Pupici si-o primavara minunata !

    RăspundețiȘtergere
  6. ma bucur sa stiu ca ai venit pe la mine :) Daniela
    si ca iti place casuta mea:)

    RăspundețiȘtergere

VA MULTUMESC!!!