vineri, 2 aprilie 2010

Ficatei Sote










Ingrediente
o ceapa mare  taiata pestisori
un catel de ustuori pisat
sare,piper si boia rosie
50 ml de vin Marsala sau vin rosu
150 ml de bulion
400 gr de ficat de pui si cine doreste pipote (eu am pus ca-mi plac :)    )
parunjel verde tocat marunt
pasta de ardel rosu 2 linguri si cine are pote pune o mixtura de ardei facut pentru iarna :) este ff bun

Cum procedam

se pune ceapa si usturoiul la caliy ;la foc mic ca sa nu se friga ce trebuie sa se inmoaie bine .

Separat o sa prajim ficatei in putin ulei pentru 10 minute .
Dupa aia o sai punem intr-o farfurie
Peste ceapa calita vom adauga pasta de ardel ,se amesteca usor se mai lasa 2 minute dupa care vom pune ficateii .Se lasasa se calesac inpreuna cca 10 minute dupa care o sapunem vinul mai lasam pana scade si la urma punem bulionul.Se lasa pana sosul va scadea de jumate pe uram o sa punem 2 ling .de patrunjel tocat  ...

Pofta buna

Un comentariu:

  1. Mmm ce buni sunt. Pentru maine (adica azi) fac si eu ca de 2 zile am ficatul in frigider sa fac sambata:)

    RăspundețiȘtergere

VA MULTUMESC!!!