sâmbătă, 17 aprilie 2010

premii :))



Ce ma bucura faptul ca cineva se gandeste si la mine dupa atata pauzaaaa :)) ,
Multumesc pentru aceste frumoase premii  lui Bianca si Diana

De data aceasta el e cu conditii.



1. Sa postezi premiul

2. Sa scrii din partea cui vin

3. Sa le oferi la 12 prieteni

4. Sa afisezi linkul lor

5. Sa ii anunti personal

6. Sa scriu 10 lucruri care imi plac



Iata cele 10 lucruri care imi plac
 
'daca ar fi doar 10 ce usor mi-ar fi ;))) DAR  macar atat...'
 
-cel mai mult imi place sa merg la cumparaturi :))
-sa gatesc
-sa ascult muzica si sa cant prin casa la copilasi :)))
-sa merg in vacanta
-sa citesc
-sa-mi petrec timpul langa cei dragi si familie
-imi plac animalele si le indragesc
-imi plce sa m i se dea atentie :))))
-imi place duliurile si tot ce este gustos
-imi place sa critic daca nu-mi palce ceva :)))
 
wow ,cred ca as mai avea de insiraaaaaaaaattttttttt :)))
Nina,

  Mira
Amalia
Giovanna
Miha
Mimi
Laura Laurentiu
Amalia Craita
Livia
Bucatarese vesele
Lissa
Daniela

4 comentarii:

  1. Anca draga Premiul hai la plimbare ...este personalizat si mi-ar fi placut sa-l primesti de la mine.Nu stiu cum a ajuns in posesia celor doua prietene ale tale?
    Eu ofer acest premiu cu o dedicatie deosebita pentru fiecare....
    In fine ,asta este cred o mica eroare dar nu-i nimic, te imbratisez draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  2. imi pare sincer rau :( Elena o sa-l iau afara eu am luat ce ma primit:)
    ce sa facem .....

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru premii ! Pupici si o duminica placuta !

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc pentru premii.
    eu am hotarat sa nu il mai public. l-am primit de cateva zile de la just me si multe alte fete.
    am incercat sa il postez si duap ce am scris si scris cumva am pierdut tot si nu mai sunt dispusa sa stau atat timp sa il editez din nou.
    sper sa ma intelegi si sa nu te superi.
    apreciez mult faptul ca m-ai inclus in lista ta si iti multumesc din suflet ca te-ai gandit sdi la mine, te pup

    RăspundețiȘtergere

VA MULTUMESC!!!