luni, 17 mai 2010

Yogurt -Marmalade Cake < T0 Die For :))) >


 


 


 

 

 


 

 






 

 


 

Vreau sa va spun ca de cand am fazut acest chec minunat tot la el m-am gandit :))) Asa ca am trecut la treaba ;))))
Este foarte delicios cu un miros foaret placut ...Va propun sa il incercati si voi

Asa cum spune autoarea de la care m-am inspirat :)) TO DIE FOR !

Ingrediente
200 de grame de faina
juamte de  lingurita de sare
2 ling de praf de copt
200 gr de zahar
3 oua intregi
o lingurita de extract de vanile
razatura de la o lamaie
120 ml de ulei
250 gr de iaurt

Pentru Glazura

120 gr de marelada de portocale
60 de grame de iaurt
Se va pune marmelada la foc apoi se pune iaurtul Se amesteca pana se leaga ,Aceasta compozitie se va puen desupra peste Checul obtinut din ingredientele de mai sus
Cum procedam pentru compozitia de chec :

Se pregateste tava de chec unsa bine cu unt se presara cu faina peste totate marginile
Intr-un bol se va pune faina cernuta cu  praful de copt si sarea
Intr-un alt castonel vom mixa inpreuna iaurtul +vanila +zaharul +ouale +razatura d ela lamaie iar dupa ce leam amestecat usor vom pune uleiul si mai amesteca.... dar nu exagerat doar putin  ;)
Acum aceasat mixtura o vom pune peste faian si celelalte si vom amesteca usor(  cateva invartelei ,atat)
Se va pune compozitia in tava pregatita si se d ala cuptor pentru 45 minte la 180-200 C (350 F)
Dupa ce este gata se va  da la racit iar intre timp o sa faceti glazura de marmeleada ci iaurt scrisa mai sus :)

Dupa ce sa racit se va orna frumos cu aceasta glazura cu un gust fff minunat dulce-acrisor :)

Pofta buna

 Reteta am luato de aicea ;) Pionner Woman  are niste retete minuuunateeee

3 comentarii:

  1. Foarte bine arata si tare pufos,felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  2. yap ce sa spun este foarte bun si la gust si cu glazura aia wow nici nu am crezut ca o sa ias asa pufos :) nu este facut intr-o tava mare de chec ced una mai mica :) si asa a iesit fufos :
    te pup si multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ancaaaaaaaaaaaaaaaaa, am murit. .... clar asta sa stii ...

    RăspundețiȘtergere

VA MULTUMESC!!!