luni, 17 mai 2010

Cosulete cu nuca




 










 


 


Pentru ca nu ma avut forma necesara :( l-eam facut in tava de muffins :) Au iesit fff buuuuneee
Data viitoatre o sa am forma sigur :)

Ingrediente
250 g de untura (sau unt)
4 lingurui de smantana
4 galebnuse
5 ling de zahar
un praf zahar vanilat
i lingurita bicarbonat pe car il stingem cu zema de la lamie
400-500gr de faina

Din aceste componente se va face un aluat pe care il vom lasa la odihnit1 ora
Dupa aia se vor face bilute de 50 gr fiecare si se vor pune in forma necesara (eu nu ma avut :((   )si se va apasa pe bargini uniform si la fund se lasa putin mai gros (acolo i baza)
In mijloc s eva pune gem de caise sau piersici APOI se va face o BEZEA astfel
-4 albusuri (eu am pus 6) cu 4 ling de zahar se bate spuma pe urma o sa punem 150 gr de nuca macinata
Se amesteca usor pe urma se pun eintr-un pos sise fa face forme desupra cum se vede in poze

Acum se vor da la cuptor cca 35-40 minte la 180  C (300 F),pe uram le vom lsa sa se raceasaca in tava .Se ia pe rand si se pudreaza usor

Se servesc reci 
Merge bine la cafeluta sau cu lapte :)

Pofta buna

reteta am gasito aicea (eu am modificat putin )Adriana la ea arata ff frumoase
si la mine dar lipsa de forma ma dezavantajat :))))


3 comentarii:

  1. Hi, Anca ! :)
    Am fost plecata cateva zile si nu am avut net...
    Ma bucur ca ti-au placut cosuletele mele ...si ale tale au iesit minunate, chiar asa adaptate ca stil :). Eu am formele din Ungaria, se gasesc si in RO, cu siguranta:)...mama le avea inca de pe vremea cand eram eu copil :).
    E adevarat ca aspectul conteaza , insa uneori gustul e cel care defineste un preparat :). Sunt convinsa ca ti-au iesit gustoase;).
    Multumesc pentru premiu, inca il caut(nu sunt tocmai o experta in IT:)) )
    Toate cele bune !
    Adriana Lucia Mara :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte bine arata,cu astea am crescut la bunici,erau asa bune.

    RăspundețiȘtergere

VA MULTUMESC!!!