vineri, 11 iunie 2010

Leapsa -ceaiurulor

Am primit aceasta Leapsa de la Just me si ii multumes



ce  sa va spun despre ceaiurile mele ;)) 
De anul trecut tot am colectat pe ceaiuri :))mai ales de green tea :)
Pot s aspun ca imi pac sa le savurez pe timp de iarna dar acum am inceput o dieta si am nevoie s aconsum ceai ,deci de o saptamana si jumate am inceput sa-mi fac ceai verde ,ceai negru ,ceai verde cu ginseng(ghimbir)..Pentru ca se zice ca aceste ceaiuri te ajuta la slabit si au un efect antioxidant al corpului.....
Pot sa spun ca pe mine ma ajuta enorm de mult si ma simt bine ,

Ceaiuri pe denumirea lor din bucataria  mea

bluberry green tea
black earl grey  tea
organic green tea with ginger
bonkers-super skinny
perfect peach
organic-cold care
herbal-chamomile mint tea
favisan -amor afrodisiac tea tonik
hot spiced cider caramel
100 / green tea
green chai

si mai am mai multe pe baza naturiste pentru anumite afectiuni dar le am in camara si nu ma mai mers sa le caut pe acolo ....

Leapsa merge mai departe la urmatoarele fete
carmen
bunica stie tot
mirela
cristina
mimi
bianca
diverse
dana
giovana
gulas
hai la pimbare

8 comentarii:

  1. Multumesc Anca ,ma bucur ca te-ai gandit si la mine,eu beau zilnic 2 litri de ceai,iarna din termos si vara cu gheata,este foarte sanatos si beau amestecat de mai multe feluri.Te pup si weekend placut)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mama, cite ceaiuri faine ai, Anca! Si eu sint fana a ceaiului verde, dar in ultima vreme am dat-o si pe negru, si pe rooibos. Aroma Earl grey e preferata mea, si la ceaiul negru, si la cel verde.

    RăspundețiȘtergere
  3. Scumpa mea..la tine e o adevarata ceainarie! Multumesc de leapsa.Eu consum doar cateodata ceai, in special iarna.Ceaiurile mele sunt naturale culese de mine de pe camp: menta, coada soricelului, galbenele, cimbrisor.
    Te pup si sa ai multa binecuvantare!

    RăspundețiȘtergere
  4. De ce nu pot comenta pe celalalt blog? Am incercat de mai multe ori fara rezultat...

    RăspundețiȘtergere
  5. multumesc pt leapsa!
    ce de-a ceaiuri ai!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna!Luni vreau sa iti trimit pachetelul,imi spui te rog si numele tau de familie?Te pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Gata leapsa, executata. Multumesc pentru ea.

    RăspundețiȘtergere

VA MULTUMESC!!!