marți, 27 iulie 2010

Steak Fajita (with pitta wrap )













Ingrediente

4 felii de pita pentru servit (Fajita )
carne,cotlet  de vita (depinde de cata doriti sa faceti ),2 buc.
condimente dupa prefeinta...
sos de marinat (honey teriyaky ,plum chipotle bbq.sauce,jerk sauce .honey dijon ,caribbean jerk ..)eu am pus din toate acestea cate putin pana am obtinut un sos
ardel rosu,ardel verde si unul galben care se taie fasii
o ceapa mare taiata fasii
smantana pentru servit

 Carnea se va marina in honey teriyaky +plum chip,+caribbean jerk ,Apoi s eva da la gril in prealabil incalzit apoi se va pune si legumele taoiate sa se calesca usor.
Carnea cand e aproape gata s eva taia fasii suvtiri si apoi vom pune din sosul obtinut mai sus peste ele si il mai lasam cca 10 minte sa intre bine in carne ,Se va lua intr-o farfurie
Legumele de asemenea se vor lua separat

Se va face o salata din rosii ,cepa si avocado ,toate se taie  cubulete (eu am adaugat un castravete taiat cubulete mici ,,) din acesta salata se va pune in fajita

Pita se va incalzi usor pe gril apoi se va seza carena fasii +legumele calite +salata +samnatana .
Se serveste imediat

Ce sa va zic asa de buan a iesit yammyyyyy :))
cine doereste poate sa o faca mai simpla cu sosuri mai usoare ...

pofta buna

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

VA MULTUMESC!!!