duminică, 16 mai 2010

Tocanita Munteneasca din Carne de Pui

:) azi ma uitasem prin Practic in Bucatrie si am gasit o reteta care imi placea ingredinetele si m-am apucat de treba :))
Cu tote ca locuiesc in state am si eu practic in bucatrie din Ro trimise de mamica mea si am gasit si la noi la un magazin european asa ca ma dotez :))))

















Mod de preparare
cantitatile le voi da dupa cum e retata eu am facut doar juamte de portie :)

1 kg de pulpa de vita eu am pus de pui se spala si se taie cubulete potrivite
100 ml de ulei
3 morcovi taiati cubulete
500 g de cartofi taiti cubulete
1 legatura de patrunjel verde
1-2 ardei grasi
400 gd erosii in bulion sau rosii proaspete taiate si decojite
1 lingura de bulion
2 foi de dafin
1 lingurita de cimbru
sare si piper

Cum pregatim ;

Punem carnea la prajit in ulkei pana se parjeste putin .Pe urma s epune o cesca de apa daca faceti din pui nu este nevoie numai daca doriti (eu am pus dar ff putin )si se va lasa pana scade cu totul .Pe urma se va pune cepa ,maorcovii si ardeii.Dupa 5 minute se va pune bulionul si rosiile taiate cubulete .
Se va lasa sa fiarba sub capac cca 45 de minute (daca este pui daor 30 minute )
Separat se va fierbe cartofi dar pe jumate pentru ca i vom strecura si ii vom pune peste carne .....si apoi se va mai lasa ina 10 minute inpreuna la foc mic sub capac

La urma se va pune patrunjel tocat marunt

pofta buna



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

VA MULTUMESC!!!