marți, 9 februarie 2010

Rulada cu crema de lapte praf














Aceasta reteta este luata dupa blogul lui miha si mi-am propus sa o fac pentru ziua sotului meu :)si este tare gustoasa

Iingrediente

pentru blat avem nevoie de
4 oua
150 gr de zahar
150 gr de faina
3 linguri de cacao sau nesquic
Si eu am adugat un varf cutit de praf de copt
Se face un blat si se va aseza in tava tapetata cu hartie
Se da la cuptor la 180 200 c
Dupa care se va scoate si se va rula pe un servet sau hartie de copt tapetata cu zahar confectionar sau pudra .Se lasa sa se raceasca .

CREMA

1 ceasca de apa (230 ml )
1 cana de zahar
100 gr de unt
150 gr de lapte praf
50 gr nuca de cocos eu am pus 60 gr

Se va face un sirop din apa si zaharul ,pe uram adaugam untul,lsam sa se topeasca dupa care vom aduga laptele praf +cocosul amestecand incet pana se leaga
Crema se vca intinde peste blat .Se rasuceste frumos si cu grija cu jutorulul unei folii si sa va da prin cocos si pe urma la rece cateva ore .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

VA MULTUMESC!!!