vineri, 19 februarie 2010

Supa Tuscan cu carne de pork(Tuscan Pork Broth)















Ingrediente

500 gr de carne de pork sau vitel dar sa nu fie prea seaca
150 gr de fasole cannellini
150 gr de fasole mica neagra
150 gr de fasole alba
3 cartofi mici rosii spalati si portionati in cubulete
1 l de suppa de vitel sau cea de pe pork (beef stock)
500 ML de apa
1 morcov mare sau 2 medii taiati cubulete
175 de gr de gulie taiata cubuleta
o ceapa verde `cu tulpina cu tot (eu nu ma avut :) )taiata rondele
o ceap medie rosie taiat marunt
150 gr de rosii taiate cubulete mici
busuioc un fir

Jumate de punga de macaroane cca 225 gr ,de care doriti dar sa fie mici (eu nu am avut dar le-am facut eu mici :))
Se va pune fasolea toata inpreuna sa se umfle cateva ore(sua de seara pana dimineata)
Carnea de pork sau de vita se va pune la fiert intreaga inpreuna cu fasolea umfalta. Se lasa sa fiarba 30 minute .Pe urma vom pune toate zarzavaturile taiate,cartofii si busuiocul peste carne si fasole si vom lasa sa fiarba cu capcul pentru 1 ora si jumate la foc mic .ff inportant ...

Intre timp o sa fierbem macaroanele :) in apa pentru 8 minute .Si pe urma le vom strecura ...(in cazul meu le-am si taiat in jumate s anu fie prea mari :(( )

Acestea se vor pune peste supa de mai sus si se lasa sa stea pentru 30 minute

pofat buna

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

VA MULTUMESC!!!